Jeg deler min HVERDAG med dig

Dette er MY WORLD og vil være en blog fyldt med alt hvad der rører sig i hverdagen for en pige som mig. Jeg vil komme med indlæg der måske kan give dig inspiration til enten ting til boligen, aftensmaden eller måske har du bare lyst til ideer til at ændre på din vægt.

Der vil komme indlæg i form af historier fra min hverdag og indlæg fra både mit job og min fritid sammen med min familie og venner.

Jeg har været igennem en masse glæder, men desværre også sorger, som jeg også vil dele med jer her på bloggen.  Jeg er sikker på at dette kan blive en succes, men jeg har brug for jer derude til at følge mig, så der rigtig kan komme gang i bloggen. Jeg har brug for jeres kommentarer og spørgsmål, som jeg håber I vil dele med mig.

Jeg har allerede i dag 2 andre blogs omkring kager charlottescupcakebakery.blogspot.dk
og en blog om sund mad charlottesmadblog.blogspot.dk som jeg håber du også har glæde af at følge.

Klik dig ind som fast læser her på bloggen...................



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg glemte mig selv i den travle hverdag!

Perfekt ferie i luksus på Rhodos/Kolymbia

Min søndag