Min søndag

Det bliver en helt fantastisk dag i dag. Solen skinner og morgen er startet med en lækker home-made smoothie og skyr og selvfølgelig i selskab med den helt uundværlige Latte. Det er dog ikke det bedste ved dagen.


Senere i dag går turen til KBH og ind til min datter hvor vi skal hygge og ud og spise lidt god mad inden .............. turen går videre til Falkoner Salen, hvor vi skal til Christopher koncert. Er blevet inviteret af min søde datter så havde få fat i et par ekstra billetter. H͟͟a͟͟p͟͟p͟͟y͟͟ H͟͟a͟͟p͟͟p͟͟y͟͟!


Nogen derude på alder med mig vil nok tænke, er hun ikke lidt for gammel til det. Næh det kan jeg jo kun jeg bedømme og så længe jeg kan stå op og svinge hofterne kommer jeg gerne og høre fantastisk musik, selvom jeg måske ikke lige er Christophers målgruppe. Bliver fantastisk! 
God søndag til jer alle og husk at du også kan følge mig på http://instagram.com/cakeanddesignbyc

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg glemte mig selv i den travle hverdag!

Perfekt ferie i luksus på Rhodos/Kolymbia

Hvad er det med den "overgangsalder"?