Lidt køling på en varm dag!

Det har jo været nogen helt fantastiske dage med sol fra morgen til aften. Tror her hvor jeg bor har temperaturen været oppe over de 25 grader - herligt!! Det er med at nyde det for pludselig dukker regnvejret måske op igen, men nu ikke noget med at tage sorgerne på forskud......

Jeg elsker at står op om morgenen og lave en lækker sund smoothie. Sker for det meste kun på mine fridage, men så er det jo også bare endnu mere lækkert.

Denne kølige sunde smoothie består af Cheasy Skyr, frosne hindbær, frosne blåbær, en lille knold ingefær og lidt frossen spinat. Hvis den bliver lidt for tyk tilsætter jeg lidt vand. Mængden du kommer i af tingene er bare lidt op til dig selv. Alle andre frosne frugter kan også bruges f.eks. mango er helt og andeles "delicious" - så gang i blenderen.

Foto af min dejlige smoothie - den var hurtig væk.

Næst efter smoothie elsker jeg altså også skyr - ja faktisk kan jeg spise det morgen, middag og aften som dem der følger mig på Instagram nok har set på billederne.
Jeg elsker at kommer alle mulige frugter i og pynte med en lækker topping, så den bare ser super indbydense ud. Nogen gange er det bare lidt blåbær og mandler som er toppet med en gang hakkede usaltede lækre grønne pistiacie-nødder........ mums mums!

Har også med succes serveret det til brunch for familie og venner (ja faktisk både smoothie og skyr). Det fleste kan lide det, men der er altå også nogen der går mere efter bacon og æg, men sådan er det - vær sin smag og heldigvis for det.

Dagens skyr med hindbær, mandler og grønne pistacie-nødder. Ja der gik heller ikke længe inden den var væk. Sund og godt for mig ihvertfald.

Rigtig god aften til jer alle ude i den danske sommer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg glemte mig selv i den travle hverdag!

Perfekt ferie i luksus på Rhodos/Kolymbia

Hvad er det med den "overgangsalder"?