Min(e) svaghed(er) for kaffedrikke og smoothie

Vi alle har svagheder og dem der benægter - lyver nok allermest for sig selv. En og jeg siger en af mine svagheder er en iskold Frappucino fra Starbucks eller en af deres skønne Latte.
Ja måske det ikke er helt sundt - men pyt pyt liver skal nydes - og de er jo skinny! Har jeg nævnt at deres citron-muffin og er virkelig lækre til en kop kaffe - HØRER LIGESOM SAMMEN.


 Nogle med mine ynglingsdrikke fra Starbucks Coffee Bar
 Hvad er dine favoritter?????- og skal den være Tall, Grande eller skal vi snuppe en Venti.
Se flere af deres kaffer på www.starbucks.com

Jeg kan nu heller ikke stå for lækker juice og smoothie især fra Joe and The Juice - selvom jeg godt ved de ikke er helt så sunde som de ser ud til - den grønne farve er ikke 100% = sundhed, men igen hvis jeg ikke gør det hver dag - skal jeg så ikke have lov?? Hvad ville du gøre?


Når sommeren titter frem og varmen begynder at komme ind under huden, så er det IIIIIISSSSSS-tid, og for mig er den rigtig is en skøn, kold og cremet smagsfuld yoghurt-is - og ja hvilken smag - fuldstændig ligegyldigt synes alle smager fantastisk. Har DU en favorit eller er du til en helt anden slags is??


Okay så! - er måske mere og mere begyndt at tænke lidt mere over sundhed og hvad der egentlig er godt for kroppen, så nu har jeg købt mig en Slow-juicer, så skal der laves alle mulige lækre juicer. Det er faktisk kun fantasien der sætter grænserne, for stort alt kan blandes, frugt og grønsager. Tror mig det smager helt vildt godt - og BONUSSEN er, at nu ved jeg hvad der kommet i - ingen overraskelser.


Opskrifter vil du snart kunne finde på charlottesmadblog.blogspot.dk 
Selvfølgelig deler jeg gerne min opskrifter med dig - så hold øje med min Madblog, så skal det nok få opskrifterne på lækre hjemmelavede juicer og smoothie.

Kan nu godt lide sundhed og vil i fremtiden tænke mere over det, men jeg stopper ikke helt med at drikke en ynglings fra Starbucks - FRAPPUCINO CARAMEL og selvfølgelig som en Venti ellers er fornøjelsen alt for lille.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg glemte mig selv i den travle hverdag!

Perfekt ferie i luksus på Rhodos/Kolymbia

Min søndag