En Kongelig dag


Den 13.3.2016 var min datter og jeg til malerkursus ved Royal Copenhagen på Amagertorv i København.
Det er ikke første gang vi prøver malerskolen og det var med stort engagement vi nu er her igen. 

Her lidt stemningsbilleder



Billede af min fine kongelige tallerken inden der bliver brændt, så spændt på det færdige resultat.


Da vi var på malerskolen første gang, tænkte jeg piece-of-cake det kan da ikke være så svært, men jeg tog fejl. Det er mega mega svært at holde hånden i ro, så stregerne ikke bliver for ujævne.
Jeg kan kun have rigtig stor respekt for de kvinder, der kan maler sådan er tallerken med Mega Mussel på under 10 min. V I L D T....!

Nu er vi bare superspændte på det færdige resultat - som jeg selvfølgelig nok lige skal vise frem her på bloggen. Jeg kan varmt anbefale at tage på sådan et maler-kursus, det arrangeres også med børn. Hold øje med Royal Copenhagens hjemmeside - www.royalcopenhagen.dk for man skal være hurtigt, der er rift om pladserne.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jeg glemte mig selv i den travle hverdag!

Perfekt ferie i luksus på Rhodos/Kolymbia

Hvad er det med den "overgangsalder"?